24 May 2012

MIB 3 :D and FRIENDS :)

assalamualaikum :)


hai , ape kaborrr , HAHA .. hurmm , harini aku tengok movie bersama kawan2 ku yang tersayang + tercintaa , JEMAN , SYAZA AND MY LOVELY BOY, JIJOEEE :D
mula2 dorg plan nak tengok pukul 10malam , and entah macam mana joe text aku tghri tadi and cakap tgok movie pukul 3ptg .. and , hoo yeahhh , aku keluar tengok wayang cerita MEN IN BLACK :) jijoee , jeman n syaza ,dorg semua ngntok masa masok dlm wayang .. dorg semua keletihan and aku sorg jee yang semangat nak tgok wayang *sebenarnye aku pon nak tido -.- HAHA*
memang kelakar and syiokk la cerita tu :) haha .. kiteorg habis wayang dalam pkul 5pm laa ..
then kiteorg da taktahu nak pegi mana .. and joe pon ajak pegi makan aiskrim kat MCDONALD and dye belanjaa aku aiskrimm , aawwww :D *jimat duit aku , HAHA* then kiteorg pon borak2 laa , lepak2 .. then aku bosan laa sbb asyk dduk jee .. aku pon ajak laa jijoee jalan2 :) *dating sekejap , HAHA .. teringin nak dating dgn joe -.- *  
aku baru nak ber'dating' dgn joee , si jeman n syaza follow kiteorg -.- haihh , potong stim betol :D 
and masa tuu aku pon luahkan segala perasaan aku kat dye .. aku cerita masalah aku and cerita tentang kisah silam aku .. aku taktahu laa dye bole terima or tak , tpi aku tgok joe macam oke jee -.- HAHA .. hati org , kite taktahu , kann kann kannn .. 
BUT , sejak aku mula rapat dgn joe , aku mulaa HAPPY :) aku rasa seronok and chill jee :D HAHA .. and aku taktahu knp lpas balik dari movie nie , aku keep on ingat joe , aku taktahu knp -.- HAHA ..and hati aku rasa legaa sgt lepas luah semua kat dye .. i trust him :) hehee .. 
soo , dalam pukul 7pm kiteorg gerak balik rumahhh :) menyanyi sakan dalam keretaa , hoo yeahh :D 

you are my bestfriend foreverr ..
me love u 
JEMAN , SYAZA , JIJOEEE :D

No comments:

Post a Comment