5 Jun 2012

SOMETHING WEIRDoO O.o

assalamualaikum :)


hai , semua ke semua nyee :) entry aku harini, aku pon takfaham sebenar nyee .. harini aku moody je memanjang .. selalunyee aku tak la sensitif sgt kalau org sakat aku.. lagi2 umi aku , aku tahu niat dye nak bergurau .. kdg2 mmg cara tegoran dye tu agak kasar , tpi yelahhh , mcm aku tak kenal plak umi aku mcm mana kann.. but , today aku moody jee , rasa nak marah jee .. aku tak berniat nak sakitkan hati umi or sape2 jelaa .. sorry laa kalau aku tak tegor or diam jee masa korg tgh bercakap dgn aku .. aku sendri taktahu kenapa dgn aku harini .. malam nie pulakk , aku rasa semacam .. aku rasa something buruk akan berlaku, something bad akan terjadi pada diri aku .. and aku taktahu ape benda tuu .. aku harap semuanyee oke .. tadi , family aku semua pelik tgok kelakuan aku .. aku tibe2 pelok abah , ciom abah and baring atas paha abah .. aku tak penah buad mcm tu ..selalunye kalau aku dapat duit or barang ,baru aku pelok abah, HAHA , terokkan .. but , its different .. tbe2 aku rasa nak pelok abah and aku rasa nak nages sepuas puas nyee .. masa aku pelok abah , aku tahan jee airmata aku .. and aku taktahu kenapa dgn aku .. hati aku rasa pedih , sedih , sakit .. aku taktahu nak luah kat sape .. and that time , aku just pk joe .. i need him , aku rasa nak jumpe dyee , aku nak nages sepuas puas nyee kat dye .. but , for what aku nages ? aku taktahu , aku just nak nages supaya hati aku legaa .. serius aku taktahu knp dgn aku mlm niee ..joe tnye pon , aku taktahu nak jwb ape .. just aku rasa lain macam malam nie .. then , aku pon col semua org , aku col kawan2 yg aku syg samada dorg oke or tak .. and dorg ckp dorg oke jee .. haihh -.- kenapa laa dgn aku niehh , byk benorrr duk pk -.- 
hmmm , aku harap harini semua berjalan lancar , takde pape buruk yg berlaku , takde pape yg menyakitkan berlaku .. AMINN :) 
korang jaga diri baik2 kay :)
salam :)

No comments:

Post a Comment