11 Apr 2013

from film INNOCENT MAN

assalamualaikum :)

hai hai hai.. ape khabar, yeayy.. kite jumpe balik.. *hew hew ..oke, actually awen nak kongsi sikit cerita INNOCENT MAN.. mmg sedih sangat cerita nie , hehee.. bukan nak kongsi sinopsis yee.. ade satu ayat niee buad awen touching sikit.. ecececeeehh, jiwang sgt la plak kann.. but, its really about my life.. hehee.. taklaa jugakk sbnr nyee, adelaa sikit2 kena dgn cerita hidup awen.. oke, ini ayat jiwang nyee yee..

Father,
one day, a woman walked into my life.
i hurt her deeply with the harshest words possible.
i pushed her away as much as i could.
But, she still came back to me.
she is so much like me.
i look at myself often when i look at her.
she has the physical wounds that i have.
the tears that fill my brain are flowing through her heart as well.
i gave her those wounds , i made her cry.
i should not have met her.
i should not have allowed her to come into the life of a guy like me.
Father,
i'm regretting it.
this is the first time that i have ever regretted in my life.

haa, nampak tak jiwang nyee kat situu.. kalau hayati betol2 mmg sedih laa.. hehee.. just nak kongsi jee nie.. takde papepun , oke ??

p/s : to abg senior saya yang tercinta, jgn terasa yee.. ini hanya sekadar nak berkongsi .. me love u :)

salam ..

No comments:

Post a Comment