16 Apr 2013

peristiwa dulu

assalamualaikum :)



hai semua.. awen bru jee lpas update.. but now, awen nak update lagi.. hehee.. oke, about entry nie 'peristiwa dulu' .. nak kata sedih, sedih la jugak kot.. sape2 jee yang kenal awen and tahu peristiwa yg penah awen alami dulu, mungkin akan turut merasa gak ape yang awen rasa.. mungkin laa kann.. hehee..

Dulu, awen ade crush dgn someone hamba Allah yg digelar mr.brown.. dulu awen terlalu crush dgn dia, tapi tak penah mengharap akan dpt kenal dgn dia and kapel dgn dia.. sampai laa satu hari dia muncul and kiteorg berkenalan.. dia mula rapat dgn awen and lepas sebulan berkawan, dia minta kapel.. sebulan kapel, mmg bahagia.. tapi, sampai laa satu peristiwa awen dapat tahu he still contct with his 'ex' .. tpi awen diamkan je , sabar.. 

tapi awen nie perempuan, hati perempuan mudah pecah, mudah hancur, mudah sakit.. dia mula jauhkan diri..kadang2 dia oke, kadang2 dia tak oke.. kadang2 dia diam macam tu je.. bile dia sunyi, baru dia cari awen.. 2 bulan awen hidup mcm tu, awen sedih, pelik kenapa dia bertindak mcm tu.. sampai laa satu tahap awen nak bincang dgn dia.. and awen tanya, kenapa jauhkan diri ? and he said
'saya minta maaf sbb saya bagi harapan kat awak. saya tak berniat nak main2 kan awak.. awk, awak bukan yg terbaik tuk saya, awak takde dalam hati saya.. saya da cuba sayangkan awak, saya cuba tuk cintakan awak, saya cuba tuk bagi hati saya kat awak, tapi saya tak mampu.. saya mengaku, hanya N *bkn nama sebenar* dihati saya, N yang terbaik tuk saya, bukan awak.. lelaki, kalau satu nama da terpahat dihati, mmg ssh nak lepaskan. N cinta pertama saya, saya terlalu sayangkan dia.. walau sakit macam mana pun dia buad kat saya dulu, saya tetap sayang dia.. dia yang terbaik, bukan awak. tapi, saya taknak lepaskan awak. selagi awk tak jumpe laki yg baik, saya takkan lepaskan awak. saya sayang awak, cuma saya tak dpt bagi hati saya pde awk..'

awen tahu pasal cinta pertama dia.. and dia penah cakap dgn awen 'saya dah ade awk sekarang, saya taknak pun dekat N tu.. awak jee yang saya nak.. awak jangan risau k, saya dgn N da takde pape.. saya takkan kembali kat N..' tapi dia mungkir.. and dia bagi harapan kat awen.. sape tak sakit, right ?? but, awen still kuat bila dia ckp mcm tu.. kdg2 cara dia, dia macam msih perlukan awen, tu awen selalu ada untuk dia.. and lastly awen da tak larat, hati -sape tak pedih tgok dia ber'sayang-sayang' dgn ex ?? kdg2 awen stalk jgak hp dia.. salah awen sbb sakitkan diri sendiri.. cuma kdg2 awen nak tahu ape yg dia msg dgn N tu.. sbb time tu i'm still his GF.. awen dgn dia msh berkapel, but dlm masa yg sama dia dgn N.. dia takpenah cakap yg dia nak putus dgn awen.. last2 awen jugak yang minta putus..

awen insan biasa yang sering buad silap.. awen silap sbb penah berharap dgn dia.. and now, awen takot peristiwa tu berulang balik.. awen sedih bile dpt tahu yg 'dia' terlalu sayangkan seseorang tu.. awen takot bile dapat tahu 'dia' betol2 cintakan seseorang.. sbb bila nama tu da terpahat dalam hati, ssh dia nak lepaskan and buang nama tu.. itu yang awen takot sekarang.. sbb, bile awen da mula sayangkan org tu, ssh tuk awen lepaskan dia.. tersangat laa ssh.. sbb skrg, awen btol2 sayangkan bebe.. terlalu sayangkan bebe :( awen takot peristiwa lama ulang balik.. sbb dia pun penah sayangkan seseorang sepenuh hati dia.. awen tkt dia kembali ke kekasih lama.. peristiwa nie laa yang paling awen tak suka.. 

sampai sini jelaa luahan hati awen.. salam :)


i don't know where i stand with him,
and i don't know what i mean to him..
all i know is that everytime i think of him,
all i wanna do is be with him..
it's to hard to open my heart,
please, appreciate my love :(



p/s : sorry sbb tak jujur tdi.. just need some space.. sy taktahu sejauh mne awk sayang sy, sy taktahu sejauh mana perasaan hati awak pada saya.. sy tahu awk penah sygkan ex awk terlalu mendalam, and i hope u will always love me.. only me.. thanks dear .. me heart u, my bebe a.k.a abg senior..

No comments:

Post a Comment